Wednesday, August 3, 2016

Dobi Layan Diri

Salam Semua & Apa Khabar? Lebih setahun menyepi kerana sibuk dengan setup kedai dobi layan diri yang tengah HOT sekarang.

Ramai yang berjumpa dengan saya bertanyakan pakej-pakej dobi layan diri yang terkini. Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya segera di 013-6826669. 

Untuk mereka yang memerlukan Pinjaman Perniagaan untuk memulakan dobi coin operated ini juga boleh lah hubungi saya juga. Ada ramai juga yang telah berjaya mendapatkan Pinjaman dari SME Bank,CGC, dan Tekun.

Ada juga yang hubungi saya mengatakan mereka ditipu oleh mereka yang mengaku sebagai supplier mesin dan apabila telah mendepositkan wang terus senyap.

Ada juga yang berjumpa supplier mesin yang tidak memberitahu kapasiti sebenar berat mesin yang mana mesin tersebut adalah 10kg tetapi tampal sticker 13kg atau 14kg. Adakah anda tahu bahawa pelanggan boleh mengadu kepada KPDNKK dan tindakkan akan diambil pada anda?

Oleh yang demikian berhati-hati apabila memilih supplier mesin. Pastikan mesin yang anda oder adalah sama seperti di janjikan. Anda boleh meminta supplier mesin anda menunjukkan berat mesin yg ditampal pada mesin. Mungkin ada di belakang atau di pintu mesin. 

Kepada para pelanggan yang telah bekerjasama dengan saya, saya ucapkan jutaan terima kasih kerana mepercayai saya. Dan ada ramai pelanggan saya yang telah merekomen kan saya kepada kawan-kawan mereka saya ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kerana tanpa sebarang update di blog mereka masih mencari saya.

No comments:

Post a Comment